Nowe BMW X3 wjechało do salonów!

W minioną sobotę BMW Polska zorganizowało dni otwarte przedstawiając najnowszą odsłonę modelu X3. Każdy kto chciał obejrzeć pojazd na własne oczy miał możliwość odwiedzenia salonu i zapoznania się z najnowszym SUV’em marki.

X3 obecny jest na rynku od 2003 roku, aktualny model to III generacja pojazdu. Auto urosło i obecnie mierzy 470cm długości i 189cm szerokości. Dzięki większemu rozstawowi osi (286cm) mamy więcej przestrzeni na nogi w pierwszym jak i drugim rzędzie siedzeń. Swoimi gabarytami przypomina pierwszą generację X-piątki. Kabina jest przestronna, materiały użyte do wykończenia wnętrza nie zaskakują i są bardzo dobrej jakości. We wnętrzu czuć, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Bagażnik również nie należy do małych i pomieści 550 litrów.

BMW chwali się, że auto jest idealnie wyważone – rozkład masy został równo rozdzielony na obie osie, zastosowano sztywniejsze, a jednocześnie lżejsze nadwozie. Te wszystkie zabiegi mają znacząco wpływać na poprawę prowadzenia i zachowania się pojazdu na drodze. Nowe X3 nie tylko gabarytami wpasowuje się pomiędzy X1, a X5, patrząc na stylistykę pojazdu można odnieść wrażenie, że to takie połączenie dwóch modeli. Przód pojazdu bardzo przypomina większy model marki (wloty powietrza, kształt reflektorów), natomiast tył idealnie odwzorowuje model X1, głównie za sprawą kształtu tylnych lamp. We wnętrzu również nie widać znaczących różnic, deska rozdzielcza przypomina tą z innych modeli.

W Polsce oferowanych będzie 5 jednostek napędowych: 3 silniki benzynowe oraz 2 diesle, wszystkie w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów oraz napędem na 4 koła – xDrive. Silniki benzynowe o pojemności 2.0 i 3.0 litrów oferują moc: 184KM oraz 252KM, natomiast jednostki wysokoprężne również o pojemnościach 2.0 i 3.0 litrów będą generować moc 190 oraz 265KM. Wisienką na torcie będzie model M40i wyposażony w 3-litrowy silnik R6 o mocy 360KM rozpędzający X-trójkę w 4.8 sekundy do setki. Cena podstawowej wersji z 2-litrowym silnikiem diesla o mocy 190KM zaczynają się od niespełna 200 tys zł. Model M40i to wydatek minimum 314 900zł. Górną granicę trudno określić ze względu na bogatą listę wyposażenia dodatkowego.

Z niecierpliwością czekam na jazdę próbną!

Więcej informacji, konfigurator oraz opis dodatkowych elemntów wyposażenia dostępne są na stronie internetowej BMW Polska.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s